Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Rybinska Y$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Rybinska Yu. Lingvo-Sociocultural Specific of Talk Show Translation as a TV Discourse Genre [Електронний ресурс] / Yu. Rybinska // Psycholinguistics. - 2018. - Vol. 23, Iss. 2. - С. 192-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2018_23_2_16
| 2. |
Rybinska Y. A. Methodical foundations of the professional communicative preparation of future philologists by means of creative writing [Електронний ресурс] / Y. A. Rybinska // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 166. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_166_8
| 3. |
Rybinska Y. Integration of cultures as a 21st century phenomenon [Електронний ресурс] / Y. Rybinska // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2018. - № 3. - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2018_3_18
| 4. |
Guba L. British heritage and its influence on the Maltese culture [Електронний ресурс] / L. Guba, Yu. Rybinska, T. Ponochovna-Rysak // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2019. - № 3. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2019_3_9
| 5. |
Rybinska Yu. The Highlights of Multicultural Education in Canada [Електронний ресурс] / Yu. Rybinska, I. Hlazkova, O. Chervenko, T. Ponochovna-Rysak, L. Guba // Культура і мистецтво у сучасному світі. - 2020. - Вип. 21. - С. 148-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kmss_2020_21_14
| 6. |
Rybinska Yu. A. Methodical Foundations of the Professional Communicative Preparation of Future Philologists By Means of Creative Writing [Електронний ресурс] / Yu. A. Rybinska // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 1. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2018_1_3
| 7. |
Rybinska Yu. A. The multicultural aspects of teaching Italian language and culture [Електронний ресурс] / Yu. A. Rybinska, O. V. Stebaeva, S. S. Pechenizka // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 186. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_186_12
| 8. |
Rybinska Yu. A. Media education in spain and influence of political talk shows on the formation of public opinion [Електронний ресурс] / Yu. A. Rybinska, L. V. Guba, O. V. Stebaeva, A. S. Kuznetsova, A. Ye. Kovalenko // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 3. - С. 75-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2020_3_10
| 9. |
Rybinska Yu. A. Cultural heritage of the beatles and the influence of their love songs on students’ empathy [Електронний ресурс] / Yu. A. Rybinska, S. S. Pechenizka, O. V. Stebaieva // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2020. - Вип. 9. - С. 284-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2020_9_76
| 10. |
Sarnovska N. Intercultural approach to foreign language learning as a factor of students? personal development in the process of foreign culture studying [Електронний ресурс] / N. Sarnovska, Y. Rybinska, M. Antonivska // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2023. - Вип. 42. - С. 121-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2023_42_11 Міжкультурна взаємодія та постійні зміни загострюють проблеми міжкультурної комунікації в сучасному суспільстві, спричинені протиріччями між цінностями та стилями життя різних народів. У зв'язку з цим актуалізується пошук шляхів перетворення культурного розмаїття з чинника, що перешкоджає міжкультурному діалогу, на засіб взаєморозуміння і взаємозбагачення, на інструмент розвитку соціально активної і незалежної особистості, здатної бути повноцінним учасником діалогу культур. Мета статті - порівняти функції мовленнєвої діяльності і культури та показати їх тісний взаємозв'язок; продемонструвати, що методологічний сенс цієї єдності полягає в тому, що мовленнєві акти не можуть бути засвоєні у відриві від культури, а міжкультурне навчання - це не просто взаємодія з іншою культурою, а культурний розвиток того, хто навчається; розглянути особливість міжкультурного підходу у вивченні іноземної мови шляхом пізнання, оцінки та порівняння рідної культури та культури народу країни, мова якої вивчається. Методологія дослідження полягає в теоретичному аналізі та узагальненні науково-методичної літератури, в якій розглянуто основні принципи, концепції, підходи до культури, універсальні та культурні особливості у викладанні іноземних мов; синтезі поглядів сучасних учених, з метою продемонструвати значення міжкультурного підходу у вивченні мови та розвитку особистості. Наукова новизна полягає у розгляді процесу спільного вивчення мови і культури, який передбачає не тільки формування міжкультурної компетенції як одного з результатів навчання мови, а й набуття мовної і культурної картини світу як змісту цього процесу, формування інших компетенцій, здібностей і якостей полікультурної особистості. При цьому ознайомлення студентів із новим способом мовного спілкування і з культурою народу, мова якого вивчається, починається з вивчення особливостей рідної культури. Зроблено висновок, що процес вивчення іноземної мови можна назвати унікальним потенціалом для розвитку особистості. Йдеться не тільки про розвиток інтелектуальних якостей, що дозволяють проникнути в ментальний простір іншого народу і подолати свою культурну ізоляцію, а й про вкорінення ціннісно-смислових орієнтацій, які сприяють успішній самореалізації сучасної молоді як суб'єктів культури в полікультурному просторі.
| 11. |
Sarnovska N. Foreign Language as a Tool for Preserving and Transmitting National Ukrainian Cultural Values in the Context of Intercultural Communication During the War [Електронний ресурс] / N. Sarnovska, Yu. Rybinska // Питання культурології. - 2023. - Вип. 42. - С. 66–74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pkl_2023_42_8
|
|
|